twitter

Assalamualaikum suma..lama benor aku x wt entry..kali ni kisahnya berkisar pasal Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein yg mengatakan seperti tajuk diatas..aku pn xtau nk ckp +ve ke -ve psl ni..sbb mmg ade "pro" n "con" Osama Ben Laden ni..Tp bila dia ckp kematian osama ni bawa dunia kearah keamanan tu yg aku x berkenan..ckp la mcm lain skit ka?dia xtau ka Yahudi Laknatullah tu lg teruk dr Osama ni aku rs..aku rs xtau nk ckp apa dh ngn depa2 ni.. ni petikan dlm Harian Metro hari ni..korg boleh baca..smua ni utk renungan kita bersama..Dalam ms yg sama Najib pn turut sama men join dlm ckp bnda yg sm..dh la tentera Amerika tu pi buang mayat Osama dlm laut cmtu ja..Penasihat Imam Besar Al-Azhar pn bantah apa diorg wt kt Osama ini kn Najib & Hishamuddin ckp membawa keamanan..kt mana keamanan klu dok bekap geng2 yahudi ni??

Monday 2 May 2011 | 0 comments |

0 comments:

Post a Comment